poniedziałek, 13 września 2010

90's rocker .

Rock, lata 90., Londyn. Takie pierwsze, luźne skojarzenia z poniższym zestawem.
Kamizelka z jasnego dżinsu i czarna torba były poszukiwane przezemnie od dawna, niedawno odnalezione, dokładnie takie jak chciałam.
[Aby powiększyć zdjęcia, kliknij.]
kamizelka - sh (Gap)
bluzka - sh
torba - no name
biżu - DIY
legginsy - Gatta
trampki - no name



A tu druga, bardziej "romantyczna" wersja, z bluzką z tego posta:
 bluzka - sh (Dorothy Perkins)
perły - vintage 

10 komentarzy:

  1. Yay! w końcu ;] Mnie osobiście podoba się bardziej pierwszy zestaw ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo London underground! Fajnie fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i się zakochałam w twojej kamizelce. Ale któż nie ulegnie jej czarowi... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga szafiarko! Pewnie korzystasz już z programów partnerskich na w Twoim blogu. Nowością na polskim rynku jest NETSALES. Możesz zarobić pieniążki na nowe ubrania/gadżety poprzez umieszczanie reklam na swoim blogu.

    Więcej informacji u mnie w notce, bądź od razu możesz zarejestrować się na tej stronie wchodząc pod adres :
    KLIKNIJ TUTAJ ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lubie takie zestawienia:) kamizelki sa super:D

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny t-shirt ;)

    pozdrawiam ana1131

    OdpowiedzUsuń
  7. you are so cute ;)

    xx

    www.mademoiselle-marie.fr

    OdpowiedzUsuń